Vrabel del 3

Damon Vrabel i del 3 av sin nya serie, del 1del 2 på Vrabels blogg. ( del 1del 2, mina inlägg.)

Hur ogärna vi än vill, det är dags att inse att ingen annan än vi, folket själva, har ansvaret att ställa sättet som våra länder sköts och styrs på tillrätta!

* * *

Bloggaren corruptio som arresterades för ett par dar sen (se mitt inlägg 19 okt) har släppts, se nyheter24.se

-

2 svar to “Vrabel del 3”

  1. Sverker Says:

    Denne Vrabel, du så förnämligt hittat åt oss, är ju riktigt skärpt!
    Gillar hans åsikt att folk får vara sin egen ”räddare”. Att hoppas på nån ledare är kört. Om dom inte köps, så lurar man dom, eller till sist mördas.
    De som inte vill/orkar vakna (useless eaters) är tyvärr många, men dom kan å andra sidan inte parasiterna livnära sig på heller.

    • Stan Says:

      Det är väl det man får sätta sitt hopp till, att folk blir informerade, att medvetandenivån höjs bland människor. Oberoende av stora organisationer, som alltid blir korrupta på ena eller andra sättet verkar det som. Och jag hoppas att det inte är inbillning när jag tycker mig se tecken på en sådan ökad medvetenhet bland kommentarer till artiklar både om ekonomi och t.ex. vacciner.


Skriv här

