skrämsel

Ockupationsmakten tycker tydligen att svenskarna behöver skrämmas lite och meddelar genom sin propagandamegafon att det finns ett ökat terrorhot – Säpo: Större hotbild mot Sverige. Om det finns något verkligt hot har jag naturligtvis ingen aning om. Det kan mycket väl handla om en drive från de makters sida som kontrollerar de flesta västländerna för att parera för eventuell kritik som kan komma mot de kraftigt intensifierade bombningarna med de förarlösa drönarna över Pakistan som varit de senaste veckorna. US chopper attack kills 50 in Pakistan (det handlade inte om drönare i just det här fallet).
Västs terror-regim gör i vart fall vad den kan för att skapa ett hat mot de länder som härjar i t.ex. Afghanistan och Pakistan, och den regim som osannolikt nog har makten i vårt land gör inte direkt något motstånd mot vedervärdigheterna! Antalet attacker lär ha femdubblats i september jämfört med augusti – NATO Expands Afghan War Into Pakistan. Bonnie Faulkner på Guns and Butter har två intressanta intervjuer med Hamid Gul, fd hög militär från Pakistan om situationen där, från 1 sept och 8 sept.

* * *

Den som har erfarenhet av kolloidalt silver kan ge sin kommentar på Vetenskapsradion i P1 (eller kanske framförallt här), som troligen efter påtryckningar från Big Pharma haft en kampanj mot detta hot mot deras profit och deras kontroll över människors hälsa.
Jag har själv haft en flaska Ionosilver i snart ett år och tagit en matsked när jag känt minsta tecken på att jag kanske höll på att bli förkyld. Och förkyld eller sjuk på annat sätt har jag inte varit under den tiden. Men jag har också dagligen tagit en liten dos MMS (mer här) de senaste 9 månaderna, vilket också kan ha hjälpt till.

-

Ett svar to “skrämsel”

  1. Prepper.eu Says:

    Jag har testat flera varianter av kolloidalt silver dom senaste åren och även MMS och jag är absolut för alternativa terapier och hälsopreparat och emot bigparma och jag ville att dom skulle fungera men mina resultat var tråkiga.

    Kolloidalt silver gav ungefär effekt på samma nivå som vitlök invärtes men superbra effekt utvärtes på sår och utslag. Dessutom fick jag en mycket obehaglig känsla i hjärnan efter att ha druckit höga doser i ett par veckor vilket försvann efter någon vecka när jag slutade. Det kändes som om jag skulle få någon jäkla kortslutning/anfall i hjärnan. Och när jag googlade det finns det artiklar som påstår att just metallökningen i hjärnan av kollidalt silver kan ge akuta epilepsianfall.

    När det gäller MMS så fick jag tokmycket energi och skärpa och det finns ingen tvekan att det fungerar, men efter några veckor fick jag hjärtklappning vilket sedan försvann när jag slutade med MMS. Googlade också detta och mycket riktigt visade det sig att hjärtklappning är en biverkning av MMS. (inte för alla men i mitt fall)

    Jag har kolloidalt silver som en central del i mitt sjukvårdskitt men jag skulle undvika att dricka det om jag inte tror att jag fått en dödlig virus/bakterie sjukdom.

    MSM är helt klart värt att testa men kom ihåg att det kan ge hjärtklappning.


Skriv här

